Tuesday 6 May 2014

Garnlykke

Jeg har hatt en fantastisk dag i dag. Dagen fløy av gårde med interessante oppgaver på jobb. Deretter var det kjempegod middag laget av sambo (han er så mye bedre enn meg på det området). Etter middag bar det på yoga-trening, som alltid er herlig. Etter yoga hentet jeg garnpakken på nærbutikken og skyndte meg hjem for å se første semifinale av Eurovision song contest, som jeg er skikkelig fan (les:nerd) av :). Min favoritt for kvelden; Nederland gikk videre, så er superfornøyd. 

Men nok om dagen min. Lykken er virkelig å få en pakke med garn i posten (Noe jeg aldri ville trodd for at år siden at jeg kom til å verken si eller mene).

Det er salg i mai på strikkenett.no/dropsdesign.no. Og det passer meg bra når jeg har forelsket meg i Drops Merino extra fine. Nå har jeg hvertfall nok å gjøre på fremover og trenger kanskje ikke kjøpe garn på en stund....(?)

Gleder meg til å starte på prosjektene jeg har planlagt. Denne gangen blir det sokker eller tøfler til meg selv og sambo, tøfler til min nevø og tøfler til barna til to gode venninner. 


Har hvertfall ikke for lite å ta meg til på heklefronten. Holder blant annet på å gjøre ferdig noen grytekluter til en venninne som nettopp har flyttet inn i nytt hus. Akkurat nå ser sofakroken sånn ut:


 Og bak sofaen lagres gullet:
   

Tror jeg må kjøpe ny mobil for skattepengene. Kameraet egner seg ikke sånn kjempebra til blogging akkurat. Skal sies at mob er snart tre år, supertreig og ganske moden for å bli erstattet, så blir ikke bare for kameraets skyld ;)

No comments:

Post a Comment