Thursday 25 December 2014

Hobbyklubben

Meldte meg inn i Hobbyklubben til Tanum for noen uker siden. Under er velkomstpakken jeg valgte meg. Bare 149 kr i porto og masse hekle og strikkemoro.

Velkomstpakken har jeg satt sammen selv. Hobbyklubben reklamerer med hekle- og strikkepakke, men jeg fant frem til at det gikk an å velge et gavekort på 1500 istedenfor og skreddersy innholdet selv. Veldig fornøyd med resultatet. Oppi hobbyvesken var det en saks og et etui med heklenåler og strikkepinner. Fikk også en pose med masse forskjellige kjempefine knapper som ikke er synlig på bildet.

 

Kommer sannsynligvis ikke til å kjøpe så mange av hobbybøkene, det blir helt unntaksvis i så fall. Begynner å få et lite lager av heklebøker og blader etterhvert. Alt for mye spennende man kan lage og alt for liten tid :). 

No comments:

Post a Comment