Friday 15 May 2015

Garnoversvømmelse

Var på besøk hos min tante for noen uker siden. Hun er en stor strikkeentusiast som har mye garn liggende. Jeg var så heldig at jeg fikk med meg to poser med garn som hun ikke har fått brukt. 

Alt på bildet under er babyull. De 15 hvite nøstene har jeg tenkt skal bli et lett teppe til sofaen evt til å ha over seg når vi sitter ute om sommeren og det ikke er kjempevarmt. Har begynt å se på mønster, men har en del andre prosjekter som jeg må prioritere, så får ikke begynt på det enda. De lilla nøstene av dale baby merino ull tenker jeg kanskje kan bli en babycardigan hvis det er nok garn.

 

Fikk også dette alpakkagarnet. Har en plan om å prøve å strikke skappel-genser til meg selv.


I tillegg så er det salg på drops garn for tiden. Var innom Norwegian Spirit i Bergen sentrum forrige uke og skaffet meg disse 8 nøstene som skal brukes til å hekle heldress etter oppskrift fra dropsdesign. Har heklet en i str 1-3 mnd, men ikke fått lagt ut bilde av den enda.

  
Her er mer dale merino babyull som ble kjøpt for noen uker siden. Skal bli to babytepper. Jeg gar begynt såvidt på det blå, men tar sin tid med en baby i hus som krever masse og ikke liker å sove ;).


Siden jeg har en god del garn fra før så er det litt oversvømmelse nå, hehe. Min samboer er ikke helt fornøyd med garnmengden bak sofaen. Men nå har jeg flere prosjekter enn jeg har tid til å fullføre, så blir nok lenge til jeg kjøper garn igjen.

No comments:

Post a Comment